חדשות עריכת דין ופשיטת רגל

פשיטת רגל היא לא משהו שכל אחד הייתי רוצה להתמודד מבחירה, עם זאת, עבור הרבה אנשים, פשיטת רגל נראית כבחירה רק כאשר מתמודדים עם בעיות כלכליות. יש סטיגמה המצורפת לפשיטת רגל שיש לו נטייה לשים את הפחד בלבם ומוחם של אותם אנשים מתמודדים עם זה. עם זאת, לכל החסרונות של הגשת בקשה לפשיטת רגל, יש גם מספר היתרונות גם כן.

  • שלה הוא מדוע ייעוץ פשיטת רגל היא התשובה

למרות הסטיגמה נתפסה מצורפת לפשיטת רגל, הוא עדיין שיטה שמאפשרת למישהו בקשיים כספיים כדי להתחיל מחדש, ולהיות מסוגל לנוע קדימה בחייהם. ייעוץ פשיטת רגל פשוט ולגמרי בחינם יהיה מסוגל לתת לך את כל המידע שאתם צריכים על מנת להגיש תביעה לפשיטת רגל.

ייעוץ פשיטת רגל לא אומר שיש לך מחויב לעצמך הולך קדימה עם יישום להגיש בקשה לפשיטת רגל רק כי אתה חושב על היתרונות והחסרונות. ייעוץ חינם לפשיטת רגל הוא רק פגישה רשמית שתספק לך את כל המידע שאתה צריך על מנת לקבל החלטה מושכלת. בתוספת לצרכן יהיה מסוגל לתת פרטים על מצבם הפיננסי שלהם, ולקבל ניתוח מפורט יותר של מה שפשיטת רגל השפעות תהיה על החיים שלהם בעתיד.

הבנת פשיטת רגל

וודא כי אתה מקבל ייעוץ פשיטת רגל הוא חשוב, כי פשיטת רגל עצמו יכול להיות קצת בשדה מוקשה, כפי שיש יותר מסוג אחד של פשיטת רגל. וודא כי אתה קובץ עבור סוג הנכון של פשיטת רגל הוא חשוב, וזה יכול להיות מבלבל למדי עבור ההדיוט. בנוסף, ייעוץ פשיטת רגל יאפשר לצרכן לרכוש את התשובות לשאלות שהם יכולים להיות.

כמובן, היתרון העיקרי למקבלים ייעוץ פשיטת רגל הוא שזה ללא תשלום. כאשר מישהו נותן מחשבה רצינית לתחילת תהליך פשיטת הרגל, הם כבר נמצאים בקשיים כלכליים, והם לא הולכים לרוצים להוציא יותר כסף על לברר מה לעשות הלאה. זו הסיבה, ייעוץ פשיטת רגל הוא הפתרון המושלם לבעיות הקשורות להגשת בקשה לפשיטת רגל, מקבלים שאלות ענתה, ולגלות את ההשפעה על עתידם, וכל זאת, מבלי שיצטרך לשלם עבור הזכות במקום הראשון.
אנשים רבים בייאוש פיננסי מתכווץ כאשר הם מבינים שהם חייבים לשלם כסף כדי לפתוח תיק פשיטת רגל אישי או עסקי. רק עם כמה יוצאים מן הכלל, עליך בדרך כלל לשלם סכום הכסף צנוע כדי להכריז על פשיטת רגל. זכור כי כל סוג של הקלה חוב דורש אנשים להתמודד עם ניירת בשמך. כמו כן, דמי שאתה משלם באופן חלקי לסבסד את העלויות הגדולות של בתי משפט פשיטת רגל לרבות כוח אדם הפועלים בשכר.

למרבה המזל, את דמי לפתוח תיק הם בדרך כלל די נמוכים. נכון לשנת 2013, את דמי ההגשה למקרה אישי או עסקי פרק 7 הם 306 $. הפרק 7 הוא הסוג של פשיטת רגל בקיום השלם ביותר; אם התיק שלך כמו שצריך מערכת המשפט צריך לסלוח מרבית החובות האישיים או עסקיים שלך.

עוד סוג נפוץ של מקרה הוא הפרק 13, סוג של הקלה חוב זה יוצר תכנית פירעון חלקית והוא מתאים לחובות אישיים בלבד. דמי הגשת הבקשה לפרק 13 הם 281 $. אם אתה צריך לפרוע חובות באופן חלקי עסקיים או שילוב של חובות אישיים ועסקיים, אתה יכול להגיש במקום פרק 11. עם זאת, זה עולה 1,213 $  לפי ערך הדולר בתוספת שכר טרחה עורך דין להגיש פרק 11. בדרך כלל 11 הפרק מתאים ליזמים שרוצים את החופש כדי לנסות להציל את העסק שלהם בעת פירעון חלקי נושים בלבד.

אתה לא צריך לשכור עורך דין כדי להגיש פרק 13 או מקרה אישי של פרק 7. עליך לשכור עורך דין כדי להגיש מקרה ארגוני פרק 7. שכר טרחת עורך דין ישתנה בהתאם למדינה בה אתה מתגורר, את המורכבות של המקרה שלך, ואת המומחיות של היועץ המשפטי שלך שנבחר. שכירת עורך דין פשיטת רגל יכולה לעלות בין כמה מאה לכמה אלף דולרים. אנשים עם נכסים אישיים או עסקיים משמעותיים כדי להגן על בדרך כלל לבחור לשכור עזרה משפטית ולא לנווט את מערכת בתי המשפט ללא כל סיוע.

אם אתה לא יכול להרשות לעצמו לשלם את דמי ההגשה, אתה יכול להגיש בקשה לתכנית תשלום בתשלומים או ויתור תשלום. באופן כללי, ויתור תשלום מוענק רק אם ההכנסה השנתית שלך נופלת מתחת לקו העוני עבור המדינה שלך. בתי משפט ועורכי דין פשיטת רגל לא יכולים לקבל כרטיסי הצ'קים, אשראי או חיוב לתשלום. מזומנים הוא בדרך כלל הדרך הטובה ביותר להתמודד עם פעולות הקשורות לפשיטת רגל, אבל תמיד לקבל קבלה. שופט לא סיים את בקשת פשיטת הרגל שלך, אלא אם כן דמיך משולמים באופן מלא או שאתה הוענק ויתור תשלום. כמו כן, עורכי דין לא מייצגים את האינטרסים שלך עד שהם מקבלים את הפיצוי שהם דורשים.

סטפני , עיתונאי מימון אישי עטור פרסים וכסף מורה רוחני, יש לרתום אותה תערובת הייחודית של אינטואיציה, יצירתיות, עסקי מעשי ופיתוח מיומנויות אישיות, מרד, תשוקה, וחמלה כדי לעזור למאה אנשים שנאבקים עם חבלה עצמית פיננסי הרג את כסף השדים ודרקונים שלהם, כך שהם יכולים להתבטא יותר כסף ולשפר את ציוני האשראי שלהם

ההחלטה להמשיך את ההגנה מפני פשיטת רגל היא החלטה קשה לעתים קרובות הגיעה רק כמוצא אחרון. ובכל זאת, אחת הטעויות הגדולות ביותר שנעשה בעת ההגשה ארוכה מדי מחכה. יכולים להיות שהוצאת משאבים יקרים מנסים לשלם לנושים ולהחזיק את העסק, שיכול לפגוע בסיכויים שלך במוקדמות הגנות סופו של דבר.

טעות שנייה, אבל גדולה לא פחות, הוא מנסה לנהל את התהליך בעצמך. אנשים ועסקים למזומנים לעתים קרובות לחפש דרכים כדי לחסוך כסף ולקצץ בעלויות, אך בירידה לשכור עורכי דין פשיטת רגל כדי לייצג אותך יכולים בסופו של דבר עולים לך הרבה יותר בטווח הארוך.

סוגים שונים של פשיטת רגל לפי שער הדולר

ישנם מספר סוגים שונים של אפשרויות פשיטת רגל. 7 פרקים, 11 ו -13 הם הנפוצים ביותר. פרק 7 נעשה שימוש בחיסול של נכסים והוא נפוץ ביותר עבור אנשים. פרק 11 הוא פתוח לשני עסקים ואנשים פרטיים והפרק 13 פתוח לאנשים שרוצים להמשיך את תכנית ארגון מחדש של חוב, ולהגן על נכסים קיימים ולא לממש את הנכסים שלהם.

הניואנסים של ייצוג המשפטי

לפעמים זה יכול להיות קשה לקבוע אם אתה זקוק לייצוג משפטי. הניירת נראית פשוטה והמקרה שלך הוא פשוט, כך שאתה יכול לחשוב על עצמך מייצג בבית המשפט. זה מותר במקרי פרק 7 ו -13, אבל מקרי פרק 11 נדרשים לקבל ייצוג משפטי.

למרות שחייבים יכולים לייצג את עצמם בבית המשפט, זה מאוד קשה לעשות זאת בהצלחה. ההליך המשפטי הוא מורכב גם במצבים הטובים ביותר. כאשר כספים עסקיים והאישיים באים לשחק, הפרטים הטכניים והמורכבויות לעלות עוד יותר. זה חיוני להצלחה במקרה שלך יש לעורכי דין פשיטת רגל ידע מייצגים אותך שיכול להגיש ולטפל במקרה כמו שצריך. טעות פשוטה כמו שכח להגיש טופס אחד יכולה לעלות חייבים זכותם למקרה. ההשלכות הפיננסיות לזמן קצרה וארוך טווח הן גדולים מכדי להסתכן מייצג את עצמך. עורכי דין פשיטת רגל הם מיומנים בהערכת מצבים על בסיס מקרה לפי מקרה, ולאחר מכן להמליץ ​​על דרך הפעולה מתאימה.

מציאת עו"ד

מציאת עורך דין היא פשוט כמו יצירת קשר עם לשכת עורכי הדין במדינה או רשות מקומית. רוב קבוצות פונקציית חיפוש באתר האינטרנט שלהם ומאפשר לך למצוא עורכי דין שיש להם ניסיון בסוג זה של מצב שלך. אם אתם מודאגים לגבי עלות, ליצור קשר עם העמותה. ייתכן שתוכל למצוא את שירותי עו"ד חינם או אפילו בתי ספר למשפטים המציעים עבודה בהתנדבות. מערכת בתי המשפט היא גם דרך טובה למצוא שירותים ו / או עמותות בר חופשיים.

אם אתה נתקל בקשיים פיננסיים, אל תנסו לתקן את זה בעצמך. עורכי דין רבים מציעים ייעוץ חינם והוא יכול להגיד לך אם הגשה היא אופציה מתאימה לך, סיכויים של פתרון מוצלח שלך, ואת העלויות הכרוכות בכך. הם עשויים גם להיות מסוגלים להמליץ ​​על חלופות, כמו גישור או משא ומתן חוב, אם אתה מדבר איתם לפני שהמצב יחמיר מאוד