הסעות לעיר הדרומית שלנו – אילת

חופשת הקיץ עוד רחוקה אבל אני לאיכול לשכוח את חווית הלינה והאוכל המעולה שיהיה לי במלון רויאל ביץ באילת! אז כמו ילד טוב אני מתכונן לאילת לקראת קיץ 2014 ועד אז אני כותב מאמר על נסיעות לאיזור הדרום!

לפני שאני מתחיל אסור לפספס את הרגעים הגדולים של הקיץ הקודם שהיה באילת!

הסעות לאילת:

אילת:

אילת היא עיר של נופש. כנראה שאילת היא אחת הערים שמארחות את כמות התיירים הגדולה ביותר ביחס לשאר הערים במדינה. הסיבה שאילת היא מקום כל כך פופולארי מבחינה תיירותית, קשור כנראה לעובדה שמדובר בעיר של קיץ שכמעט ולא מורגש בה החורף. כמו כן, אילת ממוקמת על חוף היום ועל שונית אלמוגים יפה ביותר. כמו כן, אילת מבודדת משאר המדינה ברמה כלשהיא. העובדה הזו מסייעת לה להיות אטרקטיבית כמקום שאפשר לנסוע אליו כדי להתנתק מכל השאר ולצבור אנרגיות. באילת מלונות יוקרה רבים והרבה מאד אטרקציות. בין אם אטרקציות ימיות ובין אם אטרקציות אחרות כגון עיר המלכים ועוד. אולם, לא ניתן להתעלם מכך שלמרות התיירות הרבה באילת, בעיית הגישה יכולה להכביד על מטיילים.

בעיית גישה לאילת:

בעיית הגישה לאילת טמונה בעצם העובדה שמדובר בעיר מנותקת לחלוטין. אילת ממוקמת במרחק של נסיעה ארוכה ביותר. בדרך כלל חמש שעות מאזור תל אביב. לכן, אנשים שרוצים להגיע לאילת פונים הרבה פעמים לשירותי טיסה. אולם, שירותי הטיסה יכולים להיות יקרים בפני עצמם. כמו כן, ההתעסקות סביב הטיסה- הגעה לנמל, עמידה בתורים לבידוק וכן הלאה, יכולה גם היא להאריך את הדרך. כמובן שישנם אנשים שבוחרים באפשרות של נסיעה עצמאית לאילת. כמובן שמדובר בנסיעה מתישה מאד. הרבה פעמים היא גם לא רווחית כלל משום שצריך למלא דלק אפילו כמה פעמים באותה נסיעה ממש. לפניכם ישנה אפשרות אחרת להגעה לאילת. אפשרות זו היא הגעה באמצעות שירותי הסעות לאילת. חברת הסעות לאילת יכולות לחסוך את עלויות הטיסה ועוד. לפניכם מידע בנושא זה.

הסעות לאילת:

ישנם שירותים מיוחדים של הסעות לאילת. בעזרת שירות כזה ניתן להגיע לאילת על ידי השכרת הסעה שמביאה אתכם עד העיר אילת בלי שתצטרכו להגיע לנמל תעופה, לעבור בידוק, לחכות בטורים או לנסוע לאילת בכוחות עצמכם. בחירת הסעות לאילת יכולה להיות מוצלחת מאד בפרט אם אתם מוצאים שירותי הסעות שיוצאים ממיקום שסמוך למקום המגורים שלכם. ניתן כמובן לתאם עם נהג הסעות לאילת על הפסקות בדרך לצורכי הפוגה ובמקרים מסוימים, בתיאום מראש, אפילו לצורכי טיול קצר באחד מאתרי התיירות שבדרך. מערכי הסעות לאילת הם דבר מוכר ושכיח. ניתן למצוא סוגים שונים של הסעות, להתארגן כקבוצה ולסדר הסעה או להצטרף לקבוצה קיימת. כמו כן, ניתן ליצור קשר עם שירות הסעות לאילת ולברר על מועדי נסיעות קרובים שעוד ניתן להצטרף אליהם. כך, תוכלו להגיע לאילת בקלות וביעילות.

חשוב מאד:

הנסיעה לאילת היא נסיעה ארוכה בין היא נערכת על ידי נהג הסעות ובין אם אתם נוהגים בעצמכם. לכן, חשוב להיות ערוכים ולמצוא שירות נוח. זאת אומרת, לא טוב לבחור בהסעה צפופה שבה לא תוכלו להתרווח בנחת בזמן הנסיעה. כמו כן, לא טוב לנסוע עם נהג לא נעים או ציבור לא נעים. בררו את כל הפרטים הרלוונטיים האלו עוד לפני הנסיעה. בהצלחה.

אז לקראת הנסיעה לאילת חובה לקרוא על חופים באילת שמומלצים ביותר !