הופכים את הסלון רק בעזרת עבודות גבס לפלזמה

 

עבודות גבס לפלזמה – מידע כללי

פעם היינו מניחים את הטלוויזיה על שולחן עם גלגלים, ונחשבים למתקדמים מבחינת העיצוב. כיום, עם הפלזמות ומסכי הLCD שלנו, חייב להתאים את העיצוב בסלון לעיצוב הנקי של הפלזמה. חומר הגלם היחידי שמספק מראה נקי ומעוצב ומגיע במחיר סביר הוא הגבס.

עבודות גבס לפלזמה מאפשרות שילוב של הפלזמה בכל חלל שתרצו. אין צורך להשקיע סכומים גבוהים בקניית רהיטים אשר יתאימו לשנה שנתיים ולאחר מכן תצטרכו להחליף אותם, כי רכשתם טלווזיה גדולה יותר.עבודות גבס לפלזמה מבוצעות במחיר נוח ומשלתם במיוחד, ומאפשרות -עם תכנון מוקדם- להתאים לאורך שנים רבות.

עבודות גבס לפלזמה – לא מה שחשבתם

את עבודות הגבס מתאימים לפי הלקוח. משום שמדובר בהרכבה עצמית ולא בקניית רהיט שיצא בגודל ובדגם סטנדרטיים מהמפעל, האופציות והמראה של עבודות הגבס הם אינסופיים. בהתאם לחלל הנתון ולשאר הרהיטים הקיימים בסלון, תוך תשומת לב מרבית לדרישות הלקוח מרכיבים את יציגת הגבס אשר תשמש כמזנון סלון או כעבודות גבס לפלזמה.

מבחינת הצבע, עבודות גבס לפלזמה נעשות בצבע לבן- צבע הגבס. אך, אין הגבלה להישאר בצבע זה וניתן פשוט לצבוע את הגבס לפי הצבע הרצוי.

העיצוב השולט כיום הוא קיר גבס צף, שאינו מחובר לתקרה או לרצפה, ובנוי עם רווח מקיר הבית. ברווח הקיים נהוג להציג מנורות ספוטים אשר יוצרות את המראה הצף. המרכז הקיר ניתן לשלב את הפלזמה. חוץ מקיר גבס צף, ניתן למלא את כל החלל הקיים בגבס, ובגבס ליצור פינות ונישות קטנות להנחת ספרים וחפצי נוי. אחת מהנישות תבנה במיוחד כך שנוכל להכיל פלזמה.

יתרון נוסף מרכזי בעבודות גבס לפלזמה הוא היכולת ליצור תא עבור כל הכבלים אשר קיימים, ובכך ליהנות ממראה נקי ומסודר בסלון.בנוסף, תוכלו מראש לבנות תא לממיר או לרמקולים של מערכת הקולנוע.

עבודות גבס לפלזמה הן הטרנד הנוכחי בעיצוב הבית.הטרנד התחיל כמענה עבור הפלזמות ומסכי הLCD אשר לא משתלבות עם הרהיטים הנפוצים בישראל, והמשיך בגלל ההצלחה ביצירת מקום אחסון מעוצב וזול. עיצוב בגבס הוא הפתרון המתאים ביותר לשילוב של הפלזמה בסלון הבית, בצורה יציבה שתאפשר צפייה בטלוויזיה בצורה נוחה ביותר.