עומס יתר בעבודות חשמל באר שבע

להתעסק בעבודות חשמל ב"ש צריכים לדעת ולהבין את הנושא..

אין קיצורי דרך

בכל הקשור בחשמל, לא תמצאו מדריכים בשיטת עשה זאת עצמך. התעסקות עם רשת החשמל הביתית מסוכנת, גם כאשר החשמל כולו מנותק. כל חוט חשמל שיותקן לא כראוי- בעת שהחשמל חוזר יכול לגרום לקצר ואף לשריפה. עבודות חשמל בב"ש מבצעים רק על ידי חשמלאי מוסמך

חשמל זהו עסק מסוכן ביותר. אם צבעתם את הבית בעצמכם ויצא לא מדויק, אפשר לתקן . התקנת לא נכונה של שקעים למשל, או תיקון כבל חשמלי בצורה עצמאית ללא הסמכה מתאימה, עלולה להיגמר באסון. בכל מקרה אין להתעסק עם החשמל לבד, אך לפני שאתם קוראים לחשמלאי מוסמך, בדקו כמה דברים.

רגע לפני שמזמינים חשמלאי, אולי מדובר בעומס יתר של מכשירי חשמל?

ישנם תקלות בחשמל שאינן קשורות לרשת החשמל הביתית. לפני שאתם מזמינים חשמלאי, בדקו מה הסיבה לתקלה.

התקלה המוכרת ביותר היא כאשר החשמל קופץ.לא תמיד החשמל קופץ בגלל קצר.

בדקו האם מדובר בכלל בהפסקת חשמל או בניתוק של חברת החשמל כי החשבונות לא שולמו בזמן. לאחר מכן בדקו כמה מכשירים פעלו בבית בזמן שהחשמל קפץ- כאשר יש עומס יתר של מכישירי חשמל פועלים, החשמל קופץ.

אף לא אחת מהסיבות? נתקו את כל המכשירים וחברו כל פעם מכשיר אחר, כך תזהו את החשמל קפץ בגלל אחד מהמכשירים. אם כן- אל תשתמשו שוב באותו מכשיר! קחו לתיקון אם הדבר אפשרי או זרקו בפח במידה ולא. אל תניחו על הפח, שמא אחרים ייקחו את המכשיר וייגרם להם קצר העלול להוביל לשריפה.

אם החשמל קופץ ללא קשר למכשירי החשמל, כנראה שיש בעיה ברשת החשמל עצמה. זו סיבה הכרחית לקרוא בדחיפות לחשמלאי לביצוע עבודות חשמל בב"ש. גם אם השקעים רופפים, או עליכם להחליף את המבנה של בית המנורה, אם ברצונכם להתקין שעון שבת, לבדוק הארקה ועוד- הכתובת היא חשמלאי.

עבודות חשמל ב"ש כוללות כל סוג של תיקוני חשמל, אך לא רק. הארקה, התקנת שעון שבת, החלפת שעון חשמל, הוספת נקודות חשמל- כולם כלולים תחת בעל מקצוע אחד שהוא החשמלאי. אין לקחת לביצוע עבודות חשמל ב"ש איש שאינו חשמלאי מוסמך עם תעודות. מדובר בסכנה לחייו שלו ובסכנה לכם בני הבית באם יתקין נקודת חשמל שלא כראוי.