עיצוב בגבס ברמה גבוה שיביא לשינוי והארת הבית

להרשות לעצמכם ליהנות מעיצובים מקוריים

עיצוב בגבס הוא תמיד מרשמים. אבל למה לעצור במרשים כאפשר להפוך את העיצובים בגבס לעיצובים שאחרים עוד לא ראו? בעזרתם כמה שדרוגים קטנים, תוכלו ליהנות מעיצובים בגבס שאין לאף אחד.

עבודות בגבס מתבצעות על ידי יציקת הגבס לתבנית הרצויה. אין חובה להישאר עם מראה קירות הגבס החלק, אלא ניתן לשלב עיטורים בגבס ודוגמאות.מלבד שינוי פני הגבס, ניתן להוסיף לעיצובים בגבס צבע, טקסטורה שונה ותאורה.

הנה כמה רעיונות איך ליהנות מעיצובים בגבס שעוד לא ראיתם

ניתן לשלב בעיצובי הגבס חומרי גלם נוספים, למשל קרמיקה בצבעים ובטקסטורה מעניינת, אפשר לשלב מתכת או זכוכית ואפילו עץ- כל חומר גלם ידגיש אווירה אחרת ויצור מראה מקורי אחר. את חומר הגלם שתשלבו בעיצובי הגבס תוכלו להתאים לחומר גלם אחר שכבר קיים בחדר, למשל שילוב עץ בהתאמה לכד עץ ולשולחן עץ, שילוב מתכת בהתאמה לשולחן מתכת וכדו'.

בנוסף, ניתן לצבוע את הגבס. אכן מראה הגבס הלבן משדר טוהר ונקיות, ואף יוצר אשליה של מרחב גדול יותר.מנגד, לפעמים החלל גדול מדי והמראה הלבן ייצור אווירת קרירות.לכן לא תמיד חייב להישאר עם הצבע הלבן. נישה לטלוויזיה ניתן לצבוע בצבע קטיפה של טמבור למשל, בגוון בהיר מהגוון של הספות, כך תצרו השלמה למראה הספות.

משום שעבודות גבס אינן נפוצות רק בסלון אלא בכל מקום בבית, תוכלו ליצור עיצובים בגבס בצבעים שונים בהתאם לחדר בו עבודות הגבס נמצאות. לחדרי השינה אפשר לשלב צבעי אדום, כתום או ורוד (באופן עדין ולא משתלט על כל החדר), את העיצובים בגבס שנמצאים אצל חדרי הילדים ניתן לבצוע בצבעים שמחים ומלאי חיים וכן הלאה.

רעיון נוסף לשדרג העיצובים בגבס הוא הוספת תאורה לעיצובים בגבס. אכן, לא פעם נתקלנו בנישות גבס המשלבות תאורה, יחד עם זאת, זה עדיין מרשים ויפה. את התאורה לא חייב לשלב בתוך העיצובים בגבס, אלא גם בצורה כזו שיאירו את העיצובים בגבס על ידי תאורה אחורית למשל.

עיצובים בגבס תמיד מרשימים. ככל שתרשו לעצמיכם לנסות ולשלב בגבס עוד חומרי גלם ועוד צבע, תקבלו תוצאות יפות מאוד ועיצוב מקורי שקיים רק אצלכם בבית.

עיצובים בגבס זה מסוג הדברים שלא תוכלו לשלם עליהם בכרטיס אמריקן אקספרס ולקבל הנחה. לכן סידרתי לכם את סדרי הפעולה להשגת התוצאות הרצויות בלי להתחרפן במחיר. מקווה שהצלחתי..