ימי המונדיאל עיצובים ופרגולות

איך שלא  אפשר להנות בתקופה כ"כ מעולה של מונדיאל 2014 בברזיל ! הם כל המשפחה כבר מתקוננים לקראת המשחק של ברזיל נגד צ'ילה. האמת שאני חושב שלברזילאיים לא ככ מגיע לזכות , הלב שלי הולך החודש עם הולנד אבל מקווה שלא אתעכזב מחדש! בפוסט הבא אני הולך לדבר על עיצובים ופרגולות ,מה מיוחד וקצת יתרונות . אז תהנו!

פרגולות ברזל- כל עיצוב שתרצו

אחד החומרים לבניית פרגולות הוא ברזל. ברזל מעניק חוזק ועמידות לפרגולה, ומאפשר מגוון עיצובים ודגמים. אם פחות התחברתם למראה החם והעשיר של העץ. פרגולות ברזל יצרו מראה רשמי יותר, בהתאם לעיצוב שתבחרו . אם בפרגולת עץ עומד לרשותכם עיצוב אחד בלבד– קורות עץ לרוחב או לאורך בגדלים שונים, בפרגולות ברזל בי-ם תוכלו לעצב כל עיצוב שיעלה על דעתכם.מלבד הפן העיצובי, לפרגולות מתכת עוד כמה יתרונות נוספים.

מה מיוחד בפרגולות ברזל ב-ם?

ראשית, מבחינת חומר הגלם- מדובר בחומר גלם מאוד חזק ומאוד עמיד. על כן קשה לעבוד עם המתכת, אך במידה ובכרתם פרגולות ברזל בי-ם תיהנו מפרגולה שתחזיק לאורך שנים רבות, אף בתנאי מזג אויר קשים. בין השנים כמובן יש צורך לבצע טיפולים משמרים וטיפולים למניעת חלודה, יחד עם את אין חשש כי חלק מהברזל יאכל על ידי טרמיטים, כמו למשל בפרגולות עץ. היתרון השני הוא מבחינת הפונקציונליות של פרגולות ברזל בי-ם. בפרגולות ברזל בי-ם ניתן לשלב גג נפתח או תריסים חשמליים. בצורה כזו גם תוסיפו סטייל לפרגולה שלכם, וגם תוכלו לשבת תחתיה בשעות הקיץ החמות ביותר ובגשם הזלעפות הכבד ביותר, הכל תלוי ברמת הצללה אותה תבחרו על ידי הזזת התריסים האוטומטיים. יתרן שלישי לפרגולות מתכת בי-ם הוא המגוון הרחב של עיצובי הפרגולות. מעיצוב נקי, עד פיתוחים מסובכים בברזל- הכל אפשרי לביצוע בפרגולות מתכת בי-ם. עיצובי הפרגולות המתכת בי-ם מאוד יפים, ויכולים להיות גם פשוטים וגם מאוד רשמיים ויוקרתיים- הכל לפי טעמכם האישי. משום שמדובר בברזל הניתן לעיצוב, תוכלו אף לעצב בעצמכם את דגם הפרגולה הברזל בעיר ירושלים ולבקש כי יעצבו אותה עבורכם, או לבקש לשנות עיצוב קיים לעיצוב שמוצא חן בעינכם יותר. אל הברזל ניתן להוסיף עמודי אבן למשל או לשלב זכוכית ובכך לשדרג אף יותר את מראה הפרגולה. פרגולות מתכת מספקות פתרון נוסף לאלו אשר לא מתחברים למראה העץ. פרגולות מתכת עמידות, פונקציונליות ביותר ומגיעות במגוון רחב מאוד של עיצובים וסגנונות, שכל אחד יוכל למצוא את עצמו מתחבר לאחד העיצובים. אני לבית האישי שלי די התלבטתי איז הפרגולות לקנות ,אחת משלושת הסוגים הבאים:

בסוף הלכתי על פרגולה חשמלית!

זהו בינתיים אז על מי אתם מהמרים הערב שינצח ברזיל או צ'ילה?

לצפיה במשחק האחרון והסיקור שלו אתם מוזמנים לצפות במה שיה הב2010 ( 3 -0 קטלני של ברזיל )