מה מתנפח ואיך לעשות את זה

זרימה היא באיכות של קלות שניתן לשלב חיים כדי לתת לו את המראה ותחושה של הישג כמעט חסר מאמץ. זה לא חמקמק כמו שזה נראה. כולנו מכירים אנשים שעוברים חיים למשוך הזדמנות אחרי ההזדמנות, או למי שיש לו כשרון בשביל להיות במקום הנכון בזמן הנכון כדי להתחבר עם אנשים הנכונים.

האנשים האלה נראים מזלות יוצא דופן; ​​נראה חיים לטובתם, מתנפחים אבל במציאות הם הפכו סינכרוניזציה ומשיכה להרגל שבו רוב האנשים חווים אותם באופן אקראי. התרבות שלנו כבר מתוכנת לקשר עוד באתר עם מאבק גבורה וכן הנטייה היא לבחור מאבק על קלות שלא במודע.

על אתר מתנפחים

מנטליות מאבק זה מאמת את ההנחות שהחיים קשים ואתה צריך לעבוד קשה כדי לקבל לגמור את החודש או כדי להתקדם. הוא מציב תחת הישגים בשיפוע בעת הגדרת הישגים ביצועים גבוהים לשחיקה. מנטליות מאבק זה היא מחלה המונצחת על ידי לא מוצלחת והמוצלחת שניהם. יש מחיר גבוה קשור להצלחה שהיא מבוסס אדרנלין, יש לחץ בלתי פוסק זה ללכת מהר יותר, לעבוד קשה יותר, לקפוץ גבוה יותר, לישון פחות, ולעשות יותר. מודל זה של הצלחה הוא מאוד לא אטרקטיבי, יקר מאוד, והוא פשומה מתנפח סוג זוהר יותר של כישלון.

ביצועים גבוהים הישגים יכולים להיות אכזריים בהתחלה, אבל בסופו כמו הכוויות מתעצמת, הם מתחילים לשאול את עצמם: "האם זה כל מה שיש?" יש דרך טובה יותר מתנפחים שמובילה להצלחה שניתן להשיג וספג בלי לקטוע את ההיבטים חשובים אחרים של עצמך ואת החיים שלך.

סטיבן ליין טיילור, מחבר ספר השורה, השורה, שורה הסירה שלך;. מדריך לחיות את החיים בזרימה האלוהית ", מציע לנו במכוון יכול לנצל את זרימת האנרגיה המיטיבה של החיים כאשר אנחנו עושים, אנחנו מתחילים לנוע בעדינות לעבר המטרות במקום מירוץ עברם כמו אצן אולימפי נרדף על ידי עדר פילים מבוהלים. מתנפחים ביצועים גבוהים הישגים הוא לעתים קרובות זה שהוא בסיכון הגבוה ביותר בהופך לכוד בעבודה קשה יותר, מהר יותר, ארוכה יותר הפרדיגמה שלנו.

בספרו של סטיבן, הוא משתמש בשיר "השורה, שורה, שורה סירה מתנפחת שלך" כדי לספק מודל פשוט לפיצוח התעלומה של זרימה.