השכרת אוהל אבלים – כך תדעו שאתם מקבלים תמורה לכספכם

בהליך השכרת אוהל אבלים, קיימת חשיבות גבוהה לשים דגש על מספר פרמטרים אשר יאפשרו לכם להיות רגועים בידיעה שאתם עתידים לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור כספכם, בין הפרמטרים המדוברים:

צילום סוכות לאבלים בגדלים

המחיר של סוכת האבלים מתחיל בד"כ מ 870 שקלים , גם 1000שקלים זה מחיר סביר, במידה וקונים חבילות לשבוע שלם המחירים יכולים להיות בין 2000ל-3000שח כמובן שזה תלוי מאוד בגודל של האוהל שאתם קונים

טיפים חשובים בנושא אוהלים להשכרה לאבלים

  • הייעוץ הראשוני יספק לכם את התמונה המלאה – הצורך באוהל אבלים, הוא ברוב המקרים לא מתוכנן, ולכן, קשה לשים את האצבע על סוג האוהל וגודל האוהל בו יהיה צורך. חברות מקצועיות המציעות שירות של השכרת אוהלי אבלים, יספקו ייעוץ ראשוני, אשר יאפשר קבלת התמונה המלאה לגבי מלוא הדרישות והצרכים והתאמת האוהל לאותם הצרכים המדוברים. אתר מומלץ אשר מספק מענה מקצועי ומהיר הוא hapisgarent אשר זמינים לרב 24 שעות ביממה.
  • מגוון אפשרויות רלוונטיות – ישנם סוגים שונים של אוהלי אבלים, אשר נבדלים אלו מאלו בנראות שלהם, בחומר מהם הם עשויים וכמובן בגודל של האוהל – גודל האוהל אמור להיות מותאם לכמות האבלים וכמות המנחמים אשר עתידים להגיע לאוהל. ( מאמר מומלץ: מה אומרים בזמן ניחום אבלים)
  • העלויות כוללות גם התקנה – יש לשים לב שעלות השכרת אוהל אבלים טומנת בחובה גם את התקנת האוהל (כדאי לוודא שההתקנה מתבצעת בצורה מקצועית ובטיחותית על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בתחום), כמובן, שהשירות אמור לכלול גם את פירוק האוהל במועד המבוקש.
  • ההתקנה מתבצעת תוך זמן קצר ממועד הפניה – רוב האנשים אשר תרים אחר השכרת אוהל אבלים, הצורך באוהל יהיה מידי – כשההעדפה תהיה התקנה שעות בודדות לאחר הפנייה. רוב החברות המציעות שירות של השכרת אוהל אבלים מאפשרים קבלת שירות מידי – כאשר ההגדרה ל"מידי" משתנה בין חברה לחברה.
  • המחיר הוגן ביחס למתחרים – חברות רבות המציעות השכרת אוהלי אבלים, מציעות את השירות במחיר אטרקטיבי ולעיתים גם במבצעים מיוחדים.
    סביר להניח שבמצב הרגשי בו אתם שרויים השוואת מחירים מקיפה היא לא פעולה שתוכלו לנקוט בה, אבל כיום, ניתן לאסוף את המידע הרלוונטי בצורה פשוטה ובתוך זמן קצר.
  • ניתן גם להשכיר ציוד לאוהל – בעת השכרת אוהלי אבלים, יעלה צורך גם לציוד המתאים לאוהלים: כיסאות, שולחנות, מקרר, מיחם, תאורה ועוד.. קיימת חשיבות גבוהה לוודא שהחברה אשר משכירה את האוהל מאפשרת גם את האפשרות להשכיר את הציוד הנדרש – וכמובן, מהן העלויות לציוד הנדרש.
אוהלים לאבלים

מעוניינים בהזמנת אוהל אבלים? צרו קשר עם אוהלי אריאל
טלפון לקבלת הצעת מחיר: 072-393-0002

מעוניינים לקרוא מידע מה לעשות בתקופת ניחום אבלים? קראו מאמר מפורט בכתובת : srugim.co.il